KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 11, 2008

Kemana katak nak melompat kali ini?

Ibrahim Ali akui tidak mampu bertahan lama sebagai anggota Parlimen bebas
utusmeloya - Datuk Ibrahim Ali hari ini mengakui beliau tidak mampu bertahan lama sebagai anggota Parlimen bebas dan terpaksa juga bernaung di bawah parti untuk melaksanakan tugasnya dengan baik.

Oleh itu, katanya, beliau kini sedang meneliti beberapa parti yang dirasakan “serasi” dengan pendirian dan pemikirannya namun tidak mahu terlalu gopoh untuk membuat pilihan yang sebaiknya.

"Saya sedar saya tak boleh selamanya menjadi wakil bebas, saya perlu juga ada parti kerana rakyat mula datang jumpa saya untuk minta bantuan.

"Tapi saya akan ambil masa untuk membuat keputusan, mungkin lima enam bulan lagi kerana saya juga mahu pilih parti yang boleh terima saya seadanya,” katanya kepada pemberita selepas mengadakan perjumpaan dengan Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat di pejabat menteri besar itu, hari ini.
...selanjutnya [KLIK DI SINI]

2 comments:

Putra IJ80 said...

Dalam banyak banyak artikel,yang ini teman terpaksa menyampuk,sebab Hikayat Ibrahim Ali ni Hikayat lama,cuma di perbarui semula.

Teman pasti,Ibrahim ni tak akan masuk PKR,DAP dan PAS,itu saja.

Rasanya TGNA pun tak mau kata apa apa.

Anonymous said...

alamak....jang.....

sebelom ni langit asyik ujan....
skang dh start panassss jee.....

agak-agak bile nak ujan...????

ni katak macam dh readyyyy....je nak melompat nii....

haha.....

poning den....

hoi katak.....
ekau nak lompat aroh manerr..???

huhu.....

Posting terkini

Blog Archive