KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 11, 2008

KUDA TUA DICADANGKAN JADI KETUA PEMUDA UMNO

pasbukitkatil - Kuda tua, Adnan Yaakub dicadangkan untuk bertanding jawatan Ketua Pemuda Umno.

Kalaulah Adnan Yaakub ini diangkat menjadi Ketua Pemuda Umno, kita bimbang nanti pemuda-pemuda Umno habis menjadi samseng kerana Adnan terkenal dengan perangai samsengnya sepertimana beliau pernah menunjukkan isyarat lucah kepada penyokong PAS semasa penamaan calon Pilihanraya Kecil Sanggang, Pahang beberapa tahun dahulu.

Selain itu Menteri Besar Pahang ini pernah mengatakan "Go to Hell" kepada wartawan ketika sessi perbahasan di dalam DUN Pahang.

Media melaporkan bahawa Pemuda Umno Pahang berpendapat bahawa Khairy belum sesuai untuk menjadi Ketua Pemuda dan mencadangkan beliau mempertahankan jawatan naib ketua yang beliau sandang sekarang.

Semalam, Utusan Meloya melaporkan bahawa kesemua 14 bahagian Pemuda Umno Pahang akan mencalonkan Adnan Yaakob bertanding jawatan ketua pergerakan tersebut.

Ketua Pemuda Umno Pahang, Datuk Khairuddin Yaakob berkata, pihaknya beranggapan Adnan merupakan calon terbaik bagi mengisi jawatan berkenaan kerana beliau seorang yang berkarisma dan memiliki personaliti tegas yang sesuai bagi mengawal golongan muda dalam parti.
...selanjutnya [KLIK DI SINI]

2 comments:

hydr said...

saya menyokong pencalonan dato sri adnan yaakob kerna ia pilihan yang tepat. Dengan penuh harapan dato akan berjaya...saat dan ketika ini umno memang memerlukan sentuhan jatidiri, ketokohan dan kewibawaan ala palat dato seri adnan yaakob untuk memudahkan umno melondeh, melingkup, terlangkup, terpelangkung...

Anonymous said...

hakhakhak...
laa.....
mmg sah umno takder calon....
yg terbaik ni dia kate..????

gile klo ckp ni calon terbaik....

mmg sah parti kotorrr......

my opinion......
takyah cri ketu eksperien2 sbb
dh tak lama dah....
jap gi tombang la tuu....

baik bagi org yg baru dan baik penampilannya.....
bermula dri awal balik....

sucikan dlu.....eheheh...silap..
pi samak dulu....
kasik bersihh...

Posting terkini

Blog Archive