KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 12, 2008

Perkauman...

mrkhairul - [...] isu ketuanan melayu sekali lagi disalakkan setiap hari di seluruh media yg dikawal mereka.digambarkan bahawa seluruh umat melayu akan lenyap di mayapada ini jika umno berkubur.diberi gambaran bahawa umno seolah olah adalah parti dari langit yg mebawa wahyu untuk mejaga kepentingan melayu.tanpa UMNO, digambarkan bahawa seluruh umat melayu, akan terhapus sama sekali di alam maya ini.

inilah yg secara halus dimainkan oleh kepimpinan umno demi memastikan survival politik mereka.satu cara kotor lagi mengotorkan yg saban hari diasak kealam minda rakyat.

benarkah dakwaan mereka bahawa hanya umno yang mampu merpertahankan melayu?benarkah melayu akan terhapus jika umno dihumban ke liang lahad?

jika diamat amati, semua kaum dimalaysia ini mampu hidup dengan rukun dan damai jika pemikiran mereka tidak diracun oleh segelintir pemimpin yg dengan sengaja memainkan sentimen perkauman supaya 3 kaum utama di malaysia tidak bersatu padu.jika berlaku penyatuan yg jitu dan padu antara 3 kaum utama ini, nescaya akan lenyaplah seluruh kepimpinan yg korup ini. demi memastikan kelangsungan bagi satu sistem yg berat sebelah, maka pemecahan kaum yg berasaskan "divide and rule" perlu dilaksanakan supaya kesinambungan pemerintahan korup dapat terus bertahan....selanjutnya [KLIK DI SINI]

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive