KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 12, 2008

"Ibrahim Ali akan berjuang bersama PAS" Nik Aziz

klpos - [...] Mursyidul Am Pas itu bagaimana pun menegaskan adalah menjadi hak peribadi Ahli Yang Berhormat Bebas itu untuk memilih haluan untuk kepentingan sendiri.

“Saya tidak fakir beliau akan berbuat demikian,” kata Nik Aziz ketika diminta mengulas kenyataan Ibrahim mengenai kemungkinan untuk melompat ke parti lain.

Ibrahim dalam pertemuan dengan Sinar Harian mengakui walaupun selesa dengan situasi sekarang sebagai wakil Bebas beliau tidak menafikan untuk beralih ke parti lain.

Dalam kenyataannya Ibrahim berkata lebih selesa dengan keadaan sekarang kerana berpeluang menyuarakan pandangan, kritikan dan sebagainya terhadap Barisan Nasional, Pas atau PKR.

Mengulas lanjut kenyataan Ibraim, Nik Aziz berkata:

“Apabila saya memberikan peluang kepada beliau untuk bertanding di atas tiket Pas saya tidak mahu dianggap mempergunakan beliau dan saya juga tidak mahu beliau mempergunakan Pas.

“Kami sama-sama bergerak. Saya mengembangkan Islam beliau pula memperjuangkan dan membangkitkan isu-isu yang disuarakan pembangkang.”

Nik Aziz berkata, Ibrahim tidak boleh dianggap mempergunakan Pas dengan bertanding di atas tiket Pas untuk meraih kemenangan dalam pilihan raya umum yang lepas.
...selanjutnya [KLIK DI SINI]

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive