KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 12, 2008

Khairy Jadi Diktator di Parlimen!

msomelayu - [...] Sikap Khairy yang ego, sambong dan tidak memberi peluang kepada ahli Parlimen untuk mencelah menyebabkan ahli Parlimen pembangkang naik angin sehingga ada yang menjerit-jerit sambil mencemuh menantu Perdana Menteri itu.

Tuduhan dan sindiran Khairy, ke atas pembangkang dengan membuat perumpaan yang dianggap cemar, menjadikan ahli Parlimen pembangkang berang dan seorang demi seorang bangun untuk mendapat penjelasan, tetapi tidak diberikan laluan oleh Khairy atas alasan beliau ketidakcukupan masa.

Suatu masa Khairy semasa mengulas berhubung kenaikan harga minyak petrol turut menyentuh batang tubuh Penasihat PKR Awnar Ibrahim dengan menempelakan bekas TPM itu sebagai lidah bercabang. Katanya selama enam tahun Anwar menjadi Menteri Kewangan tetapi tidak pernah berfiki runtuk menurunkan harga minyak petrol.

Tuduhan ini menyebabkan ahli pembangkang khasnya dari PKR makin bertambah panas hati dan sengkak dengan Khairy. Beberapa orang ahli Parlimen PKR bangun serentak untuk minta penjelasan tetapi tidak dibenarkan Khairy.

Khairy seolah sengaja mahu menimbulkan kemarahan pembangkang dengan memperli dan memperlecehkan kewibawaan dan projek dilaksanakan oleh Kerajaan PKR. Beliau turut membuat akronim PKR sebagai Projek Khinzir Raksa, menyebabkan beberapa orang ahli Parlimen PKR bangun membantah dan menyuruh beliau menarik balik perkataan itu....selanjutnya [KLIK DI SINI]

1 comments:

Anonymous said...

aloo.....

khairy......baik baik main isu babi nii.....

dlu ade criter yg mati nyer cm gitu....cm gini.....

kang......terkena kang....nyesal tak sudahh......

tak tau la klo hang taktau....
yolaa.....hang kat negara omputeh

baik hang pi tanye org tua-tua..

hekhekhek....jgn takut plak..

Posting terkini

Blog Archive