KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 12, 2008

Mari mari mari ... Umno untuk di lelong !!!

http://www.callingallcars.ca/car_pics/387FR.jpg

Pontiac [1946]

kalau boleh di terjemahkan kepada bentuk kereta. Ini lah dia UMNO yang lahir pada tahun 1946. Bukan tak boleh pakai ... tapi sekadar untuk keluarkan sebulan sekali. Anak anak muda tak mahu naik kereta cam ni lagi. Diketawakan awekssss......

Dan kita lihat model tahun 2008 ....

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c8/2008_Pontiac_G8_GT_Chicago_ShowCar.JPG/800px-2008_Pontiac_G8_GT_Chicago_ShowCar.JPG

Pontiac [2008]

maka kalau ada atok atok yang ajak cucunya untuk naik kereta model 1946 ..... cucu akan jawab. "Tak per la tok, tok jalan dulu. kitorang ikut belakang." (lepas tu cucu cucu ketawa kan atoknya ramai ramai dari dalam kereta model 2008). Sampai ke destinasi, cucu kata, "Lambatnye Tok !!!"

So .... kepada pemuda pemuda harapan bangsa !!! Mana nak pilih...kereta model 1946 yang kuat bunyi skru bergegar dari bunyi enjin atau model terbaharu yang ZZZZooooooooooooMMMMMM !!!!

Hinanya seorang cucu apabila, cucu cucu lain dapat wasiat harta tanah dan gudang....sedangkan seorang lagi cucu dapat kereta tahun 1946. Kalau aku lah jadi cucu tu.....tak pulang ke tanah air, biar ku bawa hati yang lara ke negara asing.

Kalau tak mahu simpan di rumah buat perhiasan, lelong saja lah produk yang lahir pada tahun 1946. Mana tau dapat wang nanti boleh belikan sport rim kereta baru.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive