KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 12, 2008

BLOG: Mukhriz vs Khairy

prokhairy - [...] Ini merupakan satu penghinaan buat golongan mat-mat rempit yang tak seharusnya dihakimi serendah itu.

Spam yang dihantar pada komen dalam artikel yang bertajuk ‘Angkuhnya Khairy Pertahankan ISA’ pada 3 Mei 2008 itu bukan sahaja menyebabkan kecelaruan dalam system blog anti-Khairy, malah pemiliknya juga menggelabah tidak tentu pasal sehingga ada pula aplikasi ‘chipsmore-sekejap ada sekejap takde’ di dalammya.

Di dalam artikel tersebut moderator anti-khairy telah memuatkan foto Mukhriz bersama Dr Lolo. Penulisnya Hisham Lokman telah membuat perbanding yang keterlaluan sehingga pembaca terhidu siapa yang membayar blog antikhairy ini.

Oleh kerana terlalu terdesak, moderator anti-khairy telah memadam foto mukhriz tersebut. Nampak sangat moderator di dalam kegelisahan kerana pekungnya telah terbongkar gara-gara tersilap sendiri.

Hari ini dalam keadaan kelam-kabut, moderator mula berasa sangsi dan terfikir-fikir sekiranya dibuang gambar Mukhriz bermakna memang benarlah blog ini dibiayai oleh Mukhriz. Maka dengan itu, gambar tersebut dimasukkan kembali dan artikel tersebut juga tidak sempurna keadaannya hasil dari situasi cubaan menutup bangkai gajah yang tak mampu disorokkan.
...selanjutnya [KLIK DI SINI]

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive