KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 12, 2008

Kenapa Pak Lah nak tutup kes?

Hah .... ni lagi perkara pelik. Dalam suasana tegang Pak Lah vs Mahathir, tiba tiba Pak lah angkat tangan tak mahu cerita panjang .... Kita baca dulu !!!

mahathir out of ijn 121007 smileTiada s'jaya siasat Dr M-hakim
Ketika membuat pendedahan mengejutkan di mahkamah itu, Ian Chin juga mendedahkan bahawa beliau diancam oleh Dr Mahathir berhubung satu kes berprofil tinggi supaya membuat keputusan yang memihak kepada kenalan bekas perdana menteri itu.

"Tak payahlah. Tak habis-habis cerita itu," Abdullah dilaporkan berkata, mengulas kenyataan hakim itu.

Menurut satu lagi laporan agensi berita itu, menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Zaid Ibrahim juga tidak berhasrat mengadakan siasatan atau suruhanjaya berhubung tuduhan terbaru dan mengejutkan itu.

"Saya tidak terkejut (dengan dakwaan terbaru ini) kerana sudah wujud cerita sebegitu di masa lepas.

"Persoalannya sekarang ialah bagaimana kita mahu menangani keadaan itu. Ia merupakan satu lagi maklumat yang mengecewakan dan kita perlu teruskan dari sini. - Malaysiakini
Baru baru ni Pak Lah melawat Sarawak dan isu yang berkaitan dengan Hakim di dalam artikel Malaysiakini [diatas] bersangkutan dengan keputusan pilihanraya di Sarawak. Apa yang Taib Mahmud dah cerita pada Dollah? Aku dah mula ragu ragu dengan tindakan menelus-muluskan sistem kehakiman ciptaan Pak lah. Mungkin nak kenakan Mahathir, bimbang terkena Taib Mahmud kot? Politik BN dah macam kerbau kat sawah, sekor kerbau bawa lumpur, habis semua kerbau terpalit sama. Termasuk gembala gembala sekali.

Kena selidik ni. AKu tak rajin.....korang siasat la. Spekulasi ....spekulasi.....

1 comments:

Anonymous said...

Caya la wak
Aku rasa pun cam tu
Apa yang Pork lah nak selindung ni
bukan dia yang siasat
pesal dia tak mahu????????

Posting terkini

Blog Archive