KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 21, 2008

Bayar RM50 gugur kandungan


Oleh ASRON MUSTAPHA
kosmo


WANITA yang dirahsiakan namanya ini menceritakan pengalaman menggugurkan kandungan dengan mengambil pil kepada wartawan KOSMO! di rumahnya di Kuala Lumpur.

KUALA LUMPUR – Di zaman yang moden ini, menggugurkan kandungan tidak begitu sukar lagi.
Berbanding menggunakan nanas muda, penggunaan herba tertentu atau menggunakan alat tajam tertentu seperti yang dipaparkan filem Melayu, menggugurkan kandungan sudah tidak seazab mana.

Kini dengan hanya RM50, seorang wanita yang ‘mengandung’ anak luar nikah, boleh ‘mencuci’ benih yang tidak berdosa tanpa perlu menggugurkannya di klinik atau dilakukan oleh pakar.

Malah, gadis-gadis terbabit mampu melakukannya secara sendirian di rumah tanpa disedari sesiapa pun mengenai perbuatan haram mereka dan ia tidak menyakitkan pula.

Caranya begitu mudah, iaitu dengan mendapatkan pil ‘***m**** * dan ‘*******t’ yang dijual berleluasa dan terbuka di klinik-klinik bersalin swasta di ibu negara.

Dengan membayar wang sebanyak itu, mereka boleh membeli sehingga enam biji pil dan ia perlu dimakan dalam masa tiga hari sebelum kesannya dapat dilihat.

Untuk membelinya pula, wanita itu hanya perlu memberitahu doktor bahawa mereka tidak didatangi haid dan ia sudah cukup untuk membolehkan mereka mendapatkan pil tersebut.

Wartawan KOSMO! yang berpura-pura mempunyai teman wanita yang ‘mengandung’ dengan mudah memperoleh pil berkenaan. More...

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive