KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 21, 2008

Kenapa saya tidak dipanggil? - Anwar

media-card-blackberry-pictures-img00071.jpg

Suruhanjaya Tidak Berani Panggil Anwar Sebagai Saksi?


Kuala Lumpur, 21 Jan - Ketua Umum KeADILan Anwar Ibrahim mempersoalkan mengapa Suruhanjaya DiRaja enggan memanggilnya sebagai saksi sampai sekarang walaupun namanya adalah nama kelima dalam senarai saksi.

Dalam sebuah sidang akhbar yang diadakan di Kompleks Makhamah Jalan Duta, Anwar mengulangi kesedian beliau untuk memberi kerjasama penuh kepada Suruhanjaya DiRaja.

“Mengapa Suruhanjaya kini menghendaki saya memberi alasan untuk memberi keterangan? Nama saya berada dalam senarai saksi dan peguam saya telah memohon beberapa kali supaya saya dibenarkan memberi maklumat penting yang boleh membantu siasatan.” kata Anwar.

Dalam pada itu Lingam terus memutarbelitkan kenyataan dan perbicaraan dengan kenyataan nya yang cukup tidak masuk akal. (Rujuk: klik)

Lingam kata tidak mungkin beliau bercakap dengan bekas Ketua Hakim Negara Ahmad Fairuz kerana beliau tidak pernah ada nombor telefonnya dan Ahmad Fairuz tiada nombornya.

Bila Lingam ditanya sekiranya beliau adalah individu dalam video, Lingam menjawab “Ia kelihatan seperti saya.”

Menurut Lingam, Loh Mui Fah tidak pernah menjadi anak guamnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive