KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 19, 2008

BN serang PKR melalui MEDIA

Kebimbangan UMNO menyebabkan PKR diserang. Begitu lah hakikatnya permainan politik UMNO yang menggunaan media arus Perdana sebagai senjata kekal mereka di dalam setiap kali pilihanraya.

Perlu dijelaskan bahawa kebimbangan UMNO terhadap PKR setelah berlakunya penjelajahan Anwar Ibrahim bertemu dengan rakyat berbangsa India keseluruh negara mengenai isu Hindraf dan kaum India. Sambutan hebat yang berlaku di dalam setiap pertemuan sesungguhnya membimbangkan sesiapa sahaja.

Usaha BN untuk mengembalikan sokongan kaum India ternyata gagal. Pelbagai usaha di lakukan masih menemui jalan buntu. Samy Vellu cuba untuk memohon sebarang bentuk bantuan dari kerajaan untuk membantu Kaum India, rakyat tidak layan. Gerakan cuba untuk menghantar seorang HERO TAMILnya untuk memperjuangkan bangsa India, rakyat masih tidak layan. Hakikatnya BN sudah hilang akal berdepan dengan undi tidak percaya kaum India terhadap kepimpinan Barisan Nasional dan parti komponen yang tiba tiba memperjuangkan kaum India. Kini PKR adalah salah satu pilihan untuk kaum India selain parti pembangkang yang lain.

Maka, kesempatan yang diambil oleh Barisan nasional ketika ini adalah untuk memecah belahkan parti pembangkang dan mengelirukan rakyat dengan berita yang disiarkan di dalam TV. Biarpun apa yang media katakan, rakyat seharusnya mendengar sendiri ucapan TG NIK Aziz sebelum membuat sebarang kenyataan. Putar belit media bukan berlaku hanya sekarang tetapi sejak dahulu.

Media boleh ke sampai tahap membakar semangat perkauman dan memecah belahkan rakyat, sekiranya perlu. Kerana itu sesungguhnya adalah tidak menghairankan kalau TG NIK AZIZ dinyatakan di dalam media, mempertikaikan PKR. Tetapi kenyataan tersebut di buat di dalam bentuk TULISAN dan bukan video rakaman ucapan. Berhati hati dengan sendikit penipuan MEDIA TV3 dan sekutunya di dalam menghadapi suasana genting pilihanraya tahun ini. TG Nik Aziz sendiri pun sudah banyak kali mempertikaikan ketelusan media arus Perdana kerana menyiarkan yang bukan bukan.

Berhati hati kerana di dalam setiap musim pilihanraya, ada isu yang berjaya menawan hati para pengundi disaat akhir tempoh pilihanraya. WASPADA SEMUA.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive