KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 19, 2008

MENCURIGAKAN

PA Bina Rumah RM250K, kereta baru 2 buah – ADUN Alor Limbat perlu buat Penjelasan buletinonline
buletinonline

The image “http://buletinonline.net/images/banners/pasystem1.gif” cannot be displayed, because it contains errors.

Marang, 18 Jan – Bagaimana dalam masa tiga tahun, seorang yang tidak mempunyai apa-apa, bergaji RM 1500 sebulan, tiba-tiba boleh membina rumah RM250,000 dan membeli dua buah kereta baru ? Itulah persoalan yang diajukan kepada Buletinonline oleh En Abdullah (bukan nama sebenar) salah seorang ahli dari Kumpulan UMNO yang di boikot dan dipinggirkan oleh ADUN Alor Limbat, Alias Abdullah.

Persoalan itu dikemukakan ketika beliau menunjukkan lokasi ‘Rumah Berkenaan’ kepada Buletinonline, di dalam Kampung Undang, Marang Terengganu.

The image “http://buletinonline.net/images/banners/pasystem2.gif” cannot be displayed, because it contains errors.Rumah tersebut masih belum sempurna siapnya, baru dibina sekitar enam bulan lalu. Ia didakwa dimiliki oleh Pegawai Khas(PA) bagi ADUN Alor Limbat yang kenali sebagai Sabri@Ibrahim Ali.

“Alias(ADUN Alor Limbat) kena jawap persoalan-persoalan yang membabitkan PA dia” kata Abdullah.

“Sudah menjadi buah mulut orang ramai didalam DUN Alor Limbat, Sabri(PA) menjadi ‘orang tengah’ kepada semua projek-projek yang dilaksanakan didalam DUN,” tambah Abdullah lagi.

Antara projek-projek yang dirujuk oleh En. Abdullah adalah Projek Jalan Tok Hakim, Alor Limbat, Projek Surau Taman Katong Jaya dan Projek Pembinaan Rumah PPRT. Sabri didakwa mendapat habuan dari projek-projek berkenaan dengan mendapatkan kerja-kerja projek tersebut menggunakan lesen para kontraktor yang dipilih oleh Sabri sendiri.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive