KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 4, 2008

JALANG-JALANG BN KEPANASAN

PEMIMPIN JALANG LAIN TIDAK SENANG DUDUK PULA
pemudabukitkatil.blogspot.

Para pemimpin kerajaan dan parti komponen Islam Hadhari yang mempunyai perangai jalang seperti Chua Soi Lek sekarang sedang berada dalam kepanasan berikutan tersebarnya berita bahawa semakin banyak DVD atau VCD membabitkan jantan-jantan atau betina-betina jalang ini akan diedarkan.

Terbaru, Ruhanie Ahmad bekas Pengerusi Kelab Ahli Parlimen Penyokong Kerajaan (BNBBC) menukilkan dalam blognya, kuda-kepang bahawa bahan-bahan lucah membabitkan jalang-jalang itu akan disebarkan di Pahang tidak lama lagi. Samada benar atau tidak kami merasakan jantan-jantan dan betina-betina yang pernah melakukan perbuatan seperti Soi Lek sudah tentu pucat gigi sekarang.

Tetapi pemerhati politik melihat andaikata DVD/VCD itu melibatkan pemimpin Umno sudah tentu mereka akan dipertahankan. Antara alasan dan penafiannya boleh kita ramalkan adalah " alah tape tu lakonan bukan sebenar";"Periksa dulu kesahihahnya";"orang dengki,bukan dia yang buat";"pelanduk dua serupa";"biasalah tu pemimpin atasan, mungkin perempuan tu bini muda dia" dan macam-macam lagi.

Walaubagaimanapun mereka sudah pasti tidak senang duduk dan tidak lena tidur berikutan dakwaan Ruhanie Ahmad itu.

Berani buat berani tanggung la!!!!!!!!!!

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive