KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 29, 2008

Sah pilihanraya makin-makin hampir

keadilanbahagiangombak.

Memang sah. Pilihanraya akan berlangsung tak berapa lama saja lagi. Kalau lihat berita dalam media arus perdana , tak habis-habis "ghebang" (bahasa perak) pasal kehebatan BN dan betapa hampehnya pembangkang. Itu biasa ler. Memang keje dia. Mana ada musuh cakap benda yang baik pasal lawan dia. Cuma kita la yang patut bekerja kuat dan jangan dilayan berita-berita macam tu.

Bercakap pasal propaganda BN, aku cukup bangga dengan sikap anak aku yang baru darjah 6. Bila dengar Najib cakap PKR tu Parti kurang Relevan. secara spontan tanpa diajar dia kata "BN, Barang Naik". Bayangkan, budak darjah 6 pun tau sengsaranya mak bapak dia dibawah pemerintahan BN, barang-barang semuanya naik. Mari kita ubah kerajaan yang ada.

Satu berita yang aku dapat dari teman aku yang merupakan seorang pegawai kanan Kerajaan di sebuah jabatan, memang ada desakan dari dalam UMNO sendiri yang maukan Pak Lah di singkirkan sebagai PM. Benda ni memang berlaku sekarang. Kumpulan ini sedang usaha nak naikkan kembali Ku Li. Sebab tu dalam sehari dua ni, Ku Li banyak buat kenyataan menyerang PAS setelah sekian lama mendiamkan diri.

Tu sebab Pak Lah beriya-riya nakkan pilihanraya awal. Kononnya nak menunjukkan kepada kumpulan yang menentangnya dari dalam bahawa beliau masih ada sokongan ahli UMNO dan rakyat. Ada ke sokongan? kita lihat perkembangan seterusnya.

Ubah sebelum parah, Ubah demi maruah.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive