KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 5, 2008

KOMEN TENTANG MASJID KRISTAL

dari Pelayar yang tidak dikenali,

Assalamualaikum saudara..aku dtg mnjnguk blog ni sbab nk perbetulkan artikel yang ade kt sini.Masjid kristal mmg sebuah masjid&tmpt utk solat..sbenarnye masjid tu blum smpurna lg sbb tu rakyat tidak dapat solat pada ari jumaat aritu.Dlm masjid masih blum bersih&sound system masih blum ok sebab tu tidak dengar laungan azan dari masjid tu.Masjid tu t'paksa di rasmi kan di sbab kan dah dekat nak mengundi..saudara faham kan motifnye.tapi pada ari sabtu 2/2/08 aku menunaikan solat maghrib kat masjid kristal tu,tahap kebersihan dalam masjid belum cukup sempurna dan soundsystem tak berapa bagus lagi.Bagi aku masjid yg berharga 27juta memang membazir sebab masjid tu kecik,mungkin tidak dapat menampung makmum pada solat jumaat.Harap maaf menegur artikel saudara kerana aku tak nak ade yang salah faham dan aku sebagai rakyat terengganu wajib untuk menegur saudara.Aku pun 1 aliran dengan saudara tapi yang salah wajib di tegur.

February 5, 2008 10:38 AM

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive