KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 21, 2008

Raja Politik Wang cuna tunjuk alim


tranungkite - " Ali Rustam di dalam blognya cuba menunjukkan dirinya seorang bersih, telus dan bertanggungjawab. Beliau menyampaikan kata-kata nasihatnya melalui blognya. Ali Rustam menasihatkan Pakatan Pembangkang supaya perlu menghentikan politiking mereka untuk membeli ahli-ahli parlimen BN. Kata beliau, usaha ini bukan sahaja tidak demokratik, tidak akauntibiliti, tidak telus bahkan korupted.

Seterusnya Ali Rustam mengomel lagi katanya usaha pembangkang yang berterusan ini akan menyebabkan pelabur-pelabur beranggapan politik Negara tidak stabil dan akan membantutkan pelaburan dan pertumbuhan ekonomi kerana mereka akan tunggu dan lihat.

Kerana itu pembangkang patut hentikan taktik kotor ini. Mereka perlu hormati rakyat yang telah memilih BARISAN NASIONAL (BN) Kenyataan kepada pemberita selepas Majlis Gotong-royong Rumah Sejahtera Orang Tua-tua di Paya Ikan pagi ini jam 10.00, 18 Mei 2008 Barangkali Ali Rustam lupa bahawa semua orang termasuk orang Umno tahu bahawa beliaulah sebenarnya pengamal politik wang di mana banyak aduan dibuat oleh ‘kumpulan’ penentangnya dalam Umno tentang pengelibatan Ali Rustam merasuah perwakilan Umno dalam pemilihan Umno untuk jawatan Naib Presiden sehingga beliau berjaya memenanginya di belakang Isa Samad.

Nasib baik Pak Lah dan pemimpin Umno lain menyelamatkan beliau demi sehingga tidak dibuktikan bersalah untuk menyelamatkan maruah Umno kerana jika beliua dihukum bermakna dua orang Naib Presiden Umno terlibat dengan rasuah politik wang setelah Isa Samad dihukum. Semua orang kampong juga tahu siapa di belakang kontraktor-kontraktor melayu di Melaka sehingga projek-projek kecil pun disebat oleh orang-orang tertentu ini.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive