KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 23, 2008

Laporan Mahathir dan Ku Li Gempur Perak Esok!

msomelayu- SEMALAM dan hari ini saya tidak mengisi apa-apa maklumat dan catatan di blog ini. Sebaik sesampai ke rumah sekejap tadi saya membuka laptop dan melihat beberapa pesanan yang ditinggalkan dalam email bertanyakan kenapa tidak ada apa-apa catatan. Sebenarnya satu hari setengah sejak pagi semalam ke Perak Darul Riduan.

Saya ke Perak bukan untuk menghadiri perkahwinan anak Menteri Besar Mohd Nizar Jamaluddin tetapi untuk melihat majlis yang syarahan Mahathir Mohamad di Dewan Palang Merah dan Bukan Sabit Merah di Ipoh dan majlis syarahan Tengku Razaleigh Hamzah di Ipoh dan Teluk Intan.

Sewaktu melalui kediaman menteri besar berkenaan saya melihat orang ramai berpusu-pusu memasuki rumah MB berkenaan. Sementara bulatan yang menuju ke kediaman berkenaan juga berlaku kesesakan. Beberapa orang pegawai polis trafik juga kelihatan turut berkawal di hadapan pintu masuk ke kedimaan MB berkenaan.

Saya merasakan kedua majlis dihadiri Mahathir dan Ku Li di Perak itu penting bagi melihat sejauh mana sambutan akar umbi Umno terhadap kedua majlis ini. Sebab kedua pemimpin ini sedang hebat menentang kepimpinan Abdullah Ahmad Badawi.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive