KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 23, 2008

Orang Biasa, Basikal Tua..

zul4kulim - [...] Alhamdulillah kami memulakan hari ni dengan basikal ke Parlimen. Saya, Tian Chua (Batu), Gobala (Pdg Serai) & See Hoy Chen (PJ Selatan) mengayuh dari Bank Negara ke Parlimen. Dari situ ke Parlimen mendaki bukit. Boleh tahan jugak nak mengayuh ke Parlimen. Berpeluh ketiak.

Saya cabar PM & MP Be End yg beriya-iya sangat mempertahankan dasar memiskinkan & menyusahkan rakyat untuk bersama kami menaiki basikal. Rasalah bagaimana rmenderitanya rakyat yang difakirkan dengan dasar yang menyusahkan ini. Kalau Be End nak rakyat hidup susah maka pemimpin Be End kenalah rasa hidup susah dahulu. Cakap mesti serupa bikin.

Semasa sahabat mengadu kelaparan kepada Rasulullah dengan mengikat perut masing-masijg dengan seketul batu..Rasulullah menjawab yang Baginda juga kelaparan dengan menunjukkan perut Baginda yang diikat dengan dua ketul batu..ini namanya kepimpinan melalui tauladan. Saya tengok pemimpin Be End hidup mewah..membazir. Tengok saje perlantikan 3 Penasihat Lapuk Be End yang dibayar gaji berjumlah RM1.15j setahun tanpa buat kerja.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive