Petikan di bawah di perolehi di dalam Tranungkite ...
"Baru dapat mesej dari Celcom tadi:-Dan ini pula perubahan di lakukan oleh Maxis
"Dear valued customer, please be informed that effective 5/6/08, all calls made to 1 300 & 1 800 numbers will be charged 30sen/min. Thank you"
Persoalannya, apsal pengguna kena bayar untuk panggilan Toll Free? Tak paham la aku dengan celcom ni... mangkuk hayun betul!!! - tranungkite
Harap maklum, sah dari 22 Jun waktu luar jangka Activ 10 hari AHad akan di tukarkan ke 12tgh mlm - 10pagi dr 12tgh-5ptg. Kadar panggilan Activ10 tidak berubah.Nampaknya syarikat telekomunikasi pun dah mula nak menekan pengguna penggunanya .... Ini semua berpunca dari kenaikan harga minyak. Cehhhhh !!! Semuanya dah jadi cilaka berpunca dari satu cilaka.
Mana pegi mampusnya persatuan pengguna dan kementerian bertanggung jawab. Dah jadi macam patung jugak ke? Kekadang tekanan lebih lebih boleh jadi manusia tak siuman... Memang celaka.
0 comments:
Post a Comment