KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 13, 2008

Tun jangan celupar - Nazri

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz mengingatkan supaya bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad supaya tidak 'celupar' dalam membuat tuduhan berhubung isu rasuah di kalangan calon yang bertanding dalam pemilihan Umno Mac depan.

"Tuduhan main (guna) duit adalah tuduhan yang serius, mengata seseorang calon yang nak bertanding terlibat dengan rasuah adalah serius.

"Jadi saya harap Tun Mahathir jangan celupar cakap begitu sahaja kerana akan memberi kesan buruk kepada calon-calon dan juga parti," katanya di lobi Parlimen di sini, hari ini.

Tambahnya lagi, beliau meminta supaya Dr. Mahathir mengemukakan bukti yang kukuh kepada badan disiplin Umno bagi menyokong dakwaannya itu. - MStar

Belasah ... jangan tak belasah. Aku tompang tepuk tangan. Sebenarnya dua dua pun celupat jugak

2 comments:

mountdweller said...

Salam Wak,

Sorrylah Wak saya nak ketawa. Kah...kaah...kih...kiiih.... sampai nak terkentut! Upps.. lucah ke Wak?

Admin said...

Salam mountdweller ...

lucah tu
Lain kali .... kalau tulis terkentut kena ada [censor]

contohnya cam ni ... lucah[censor]
ataupun ... bik mama[censor]

wakakakakak....

Posting terkini

Blog Archive