KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 13, 2008

Perlis tak keluar arahan untuk FITNAH

Kerajaan Perlis tidak pernah mengeluar arahan kepada mana-mana pegawai khas serta kakitangan Unit Bina Insan pejabat Menteri Besar Perlis agar melakukan penyebaran fitnah terhadap pemimpin tertentu, kata Pengerusi Jawatankuasa Agama Islam Perlis, Jafperi Othman hari ini.

Menurutnya pegawai-pegawai yang dilantik itu sebaliknya diberi tanggungjawab mengukuhkan perhubungan dan meningkatkan nilai murni bagi mewujudkan perpaduan dan keharmonian. ... Bharian
"Mat .. kakitangan nko ditangkap kerana rasuah." kata BPR
"Aku tak suruh pun diorang rasuah", kata Mat
"Jadi ... aku nak tangkap ke tak?" kata BPR
"Aku tak suruh diorang makan rasuah.", jawab Mat
"Jadi aku bak buat apa sekarang?" tanya BPR
"Buat bodoh !!!" kata Mat

Wakakakak ...kesudahannya ...
Samaada suruh fitnah atau tidak, tapi orang fitnah
Rasuah di suruh atau tidak, tapi orang rasuah.
Wakakakak ....so kalau tak di suruh tapi fitnah .. nak tangkap ke tak?
Wakakakak ...lawak ...lawak

1 comments:

mangchikla said...

Baca cite "Mat..kakitangan nko ditangkap..", teringat teman dailog kat bawah nih:

"Saya ahli jawatankuasa Pemuda Umno Rantau Panjang," kata si lelaki sambil mempamerkan kad keahliannya. "Saya ahli wanita Umno Rantau Panjang," ujar pula si perempuan dengan bangga dan yakin. selanjutnya.. (ikot style wak...muekekekke)

Posting terkini

Blog Archive