KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 13, 2008

Pulangkan ......

ong boon keong 250808 02Mkini | ... Sebuah kamera video milik seorang aktivis telah dirampas oleh pihak polis sewaktu majlis memasang lilin Ahad lalu. Bukan sahaja dia turut ditahan, selepas lima hari, kamera videonya masih dalam ‘simpanan' polis.

Ong Boon Keong yang merupakan penyelaras Badan Pemantau Pilihanraya Bebas dan Adil (Mafrel) Pulau Pinang berkata, beliau sedang merakamkan tindakan polis cuba menyuraikan orang ramai apabila kameranya dirampas.

Kira-kira 300 orang hadir di Pusat Sivik Petaling Jaya untuk menyambut ulang tahun pertama perhimpunan Bersih di Kuala Lumpur tahun lalu.

Katanya, beliau sedang merakam tindakan polis menolak mereka yang ditahan masuk ke dalam trak polis.... selanjutnya.
berita kat atas tu tak dapat liputan .. tapi yang bawah ni liputannya meluas
Beberapa persatuan wartawan hari ini membidas Menteri Besar Perak Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin yang bersikap kasar terhadap seorang jurugambar Utusan Malaysia di Ipoh semalam. - Bernama
Tapi MB Perak tak sentuh pun mamat tu ... cuma suruh 'erase' memory card dan di panggil 'hoi'.
Tiada darah telinga, hidung koyak dan tercabut rambut .. wakakakak

2 comments:

mangchikla said...

Oooooooooooooohhh..bise

mountdweller said...

Tuan,

Yang sangat-sangat saya nak tengok ialah bila kerajaan bertukar, macam mana pula gaya pemberitaan yang mereka siarkan.

Posting terkini

Blog Archive