KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 28, 2008

Problem Annuar Musa

msomelayu

Umno Kelantan Mengaku Kalah Sebelum Berjuang!

Mendengar kenyataan Annuar itu, sedikit sebanyak menyebabkan ada juga pemimpin Pas menggeletar. Ahli dan penyokong yang berjiwa kecil terus dilamun kesedihan dan kedukacitaan bimbang kehilangan kerajaan Kelantan yang satu-satu kerajaan bercirikan Islam sejati.

Kenapa tidak, strategi itu memang sesuatu yang praktikal dan dapat dilaksanakan oleh Umno yang terkenal dengan permainan politik wangnya.

Menghuraikan keadaan ini atau mencari jawaban apakah kenyatan itu benar cukup mudah sekali. Kalau benarlah apa yang dikatakan itu, masakan pemimpin Umno Kelantan takut untuk menghadapi pilihan raya akan datang. Tetapi soalnya kenapa lagak dan wajah pemimpin Umno Kelantan tidak mencerminkan keriangan bila pilihan raya semakin hampir? Kenapa mereka menjadi seram sejuk?

Ketakutan di kalangan pemimpin Umno ini semakin jelas. Rata-rata mereka menang di kerusi DUN dalam pilihan raya lalu dikatakan telah membuat persiapan untuk menyelamatkan diri masing-masing dengan berpindah untuk bertanding di kerusi parlimen sehinggakan berlaku pencakaran sesama sendiri. more...

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive