KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 26, 2008

Pandai-pandai nak Tunda Pemilihan: MIKE TYSON ditempelak

aKonon nak tunjuk teror sangat, pandai-pandai cadang nak tunda pemilihan Agung Parti AMENO, Mike Tyson (penculik Puteri Raja) akhirnya diTEMPELAK oleh puak-puak dalaman Ameno sendiri.

Yang menentang beliau bukan wakil rakyat BeEnd yang baru lahir..tapi Bapak-bapak, ibu-ibu, Ameno yang ganyut (tak sedor diri), Puteri-puteri dan pemuda Ameno (yang saling ambil peluang berdating). Bermula Tok Ketua Ku Li... ianya diikuti Sang Mukriz.

Terkini Si Puteri Siput Sejemput: Noraini, dan Sang Rajuna Tapa Mohamad Hasan MB Negeri Terbanyak. Mereka semua sependapat bahawa cadangan Mat Tyson itu tidak relevan..

Mike Tyson kononnya mahu menunjukkan kesetiaannya bagaikan seorang hulubalang Melaka yang setia menjaga Sultan. Namun beliau lupa, bahawa beliau sudah teruk beruban dan cakap pun sudah meraban.(org Terengganu kata tang rambang)

Kesian Mike Tyson...ingatkan ada orang nak support, tapi sebaliknya terjadi. Dia lupa, ramai yang dah lama tunggu pemilihan selepas ditunda sekian lama. Takkan lah nak tunda lagi ke tahun depan. - Tranungkite

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive