KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 26, 2008

Adakah Sesuatu Sedang Menggelegak?

kuda-kepang

Saya mendapat berita bahawa mulai tengahari semalam, pada dua tempoh waktu tertentu sebelah petang hari ini, dan dijangka bersambung lagi esok, terdapat beberapa percaturan aktif yang berlaku terhadap siasah dan kepimpinan negara yang mungkin membabitkan BN dan UMNO.

Bagaimanapun, saya rasa wajar untuk mentawakufkan dulu penyiaran apa jua info yang saya ketahui setakat ini. Saya sekadar boleh kongsikan dengan seluruh pengunjung blog ini bahawa segala-galanya adalah demi masa depan dan demi kesejahteraan rakyat dan negara Malaysia seluruhnya.

Kalau anda ingin tahu siapakah yang terlibat dengan percaturan ini, jawab saya adalah: semua pihak yang seharusnya terlibat, katanya, memang sudah dilibatkan. Matlamatnya? Untuk menjernihkan suasana, untuk meleraikan kekusutan dan paling penting lagi utama, semoga aspirasi rakyat jelata menerusi PRU12 dihormati selaras dengan tuntutan sistem demokrasi berparlimen dan Raja berperlembagaan!

Sama-samalah kita tunggu perkembangan selanjutnya dengan penuh sabar. Sama-samalah juga kita panjatkan doa ke hadrat Illahi semoga segala-galanya beroleh restu, hidayah dan petunjuk menuju ke arah perjuangan yang lurus dan diredhaiNya. Insya Allah! – Ruhanie Ahmad

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive