KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 5, 2008

Teruskan dan jangan boikot pilihan raya: Kita sedang menuju kemenangan kata Mustafa

Siasahdaily

KUALA LUMPUR, 4 Mac: PAS mengarahkan jentera pilihan rayanya agar terus bekerja untuk menghadapi pilihan raya ini dan jangan sekali-kali memboikotnya kerana tindakan itu bermakna memasuki perangkap yang sedang dipasang oleh BN sekarang ini.

"Tindakan SPR ini adalah satu lambang kecemasan BN dalam menghadapi pilihan raya kali ini selepas merasai kekalahan yang bakal menanti mereka. Oleh itu kita mesti teruskan sehingga hari mengundi dan jangan terperangkap dengan strategi mereka," kata Ketua Pengarah Pilihan Raya PAS, Datuk Mustafa Ali.

Mustafa yakin, pilihan raya ini bakal menjadi sejarah kerana BN akan kehilangan dua pertiga majoritinya kali ini. Ia sedang dirasai oleh seluruh rakyat negara ini hatta di negeri-negeri yang tidak pernah dimenangi PAS sebelum ini.

"Oleh itu, mereka sengaja membuat provokasi supaya pembangkang melenting dan memboikot pilihan raya," kata beliau sambil mengakui memang ada cadangan dari kalangan PAS sendiri agar pilihan raya ini diboikot.

Mustafa mengulas langkah SPR menarik balik cadangan untuk menggunakan dakwat kekal bagi mengelakkan pengundian berganda dalam pilihan raya ini.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive