KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 14, 2008

Dihentak pisau potong daging

Hmetro - “Raja Husin tidak sedarkan diri akibat kesan hentakan kuat menggunakan pisau pemotong daging itu. Pekerjanya yang berada di situ terus mengejarkannya ke pusat perubatan berhampiran.

“Bagaimanapun, keadaan mangsa tidak kritikal dan mujur tidak berlaku perkara lebih teruk daripada itu,” katanya.

Menceritakan kembali kejadian, lelaki terbabit memaklumkan empat pekerja restoran 24 jam itu termasuk Raja Husin ada dalam premis itu sebelum seorang lelaki masuk dan terus menuju ke kaunter pembayaran.

Lelaki terbabit datang dengan seorang rakan menggunakan sebuah motosikal. Rakannya itu kemudian bergegas dari situ sejurus menurunkan lelaki itu.

“Lelaki terbabit tidak memakai topi keledar dan terus mengacukan pisau pada Raja Husin ketika meminta rokok. Mangsa terkejut sebelum penjenayah memintanya menyerahkan semua wang.

“Raja Husin mengeluarkan wang tunai RM1,300 dan penjenayah sekali lagi mengarahkan dia supaya menyerahkan semua rokok. Mangsa mengikuti arahan itu sebelum diminta berjalan di depan penjenayah terbabit,” katanya.

Ketika itu penjenayah mengekori mangsa sambil mengetukkan pisau hingga timbul kesan kelaran pada belakang kepala mangsa....selanjutnya [KLIK DI SINI]

1 comments:

Anonymous said...

selamat, aman, makmurrrr...!!!!!

Posting terkini

Blog Archive