KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 1, 2008

DVD LUCAH: UMNO LEGA, KALI INI BUKAN MEREKA



Berbangga sungguh UMNO kali ini kerana video lucah yang heboh tika ini tidak melibatkan pemimpin mereka. UMNO boleh tarik nafas lega kerana pemimpin UMNO sekarang semakin pandai. Kalau ambil video melalui handphone, perlu dipadamkan sebelum pulang kerumah. Dan pengajaran dari peristiwa yang lepas telah ternyata membuah kan hasil. UMNO semakin bijak.

Blog berikut menyatakan kelegaan mereka. - YANG PASTINYA BUKAN PEMIMPIN UMNO DALAM DVD "X" DI MUAR DAN BATU PAHAT

Agenda daily - DVD yang didakwa mengandungi adegan hubungan seks antara seorang pemimpin politik nasional berasal dari Johor dengan seorang wanita berusia 20-an kini tersebar di Muar Batu Pahat dan Tangkak tidak melibatkan pemimpin dari UMNO.Sumber-sumber memberitahu Agendadaily wajah lelaki dalam DVD itu bermirip macam seorang pemimpin kanan dari sebuah parti komponen Barisan Nasional dan berjawatan dalam kerajaan.Namun begitu setakat ini belum ada sebarang pengesahan rasmi.Utusan Malaysia Isnin melaporkan rakaman hubungan seks itu yang diambil menerusi kamera litar tertutup (CCTV) selama sejam dipercayai dirakamkan di dalam sebuah bilik hotel.Sementara itu Presiden MCA Datuk Seri Ong Ka Ting yang ditemui para wartawan selepas satu majlis di Kuala Lumpur hari ini enggan mengulas mengenai isu DVD itu.

No2umnO - Tapi sayangnya, budaya bermaksiat dan melakukan adegan lucah di kalangan kepimpinan UMNO telah merebak ke MCA. Nak tunggu juga bila MIC dan Gerakan nak cuba perkara yang sama? Amacam Samy Vellu?

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive