KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 23, 2008

Kedatangan ‘Wakil SPR’ (Penipu) ke Kampungku

Oleh ImamKhalid
soleh.net

Aku tanya dia dari mana. SPR katanya. Aku pun mintak kad kuasa SPRnya (SPR ada kad kuasa? Aku gertak jer).

“Eh eh, bukan begitu. Saya bukan kerja SPR, tapi saya buat kerja SPR,” tetiba lain pulak dah ceritanya, siap tersipu-sipu lagi, tersengih-sengih macam kerang busuk. Menyampah aku.

Aku tanya lagi, “ni apa?” (sambil menunding jari pada kertas yang dibawanya)

Aku pegang kertas tu nak tengok, tiba-tiba dia tarik perlahan-lahan, macam takut jer. Aku pun sebenarnya tak tahu apa yang dia takutkan.

Tajuk terpampang, “Daftar Pemilih Sehingga September 2007″. Aku tanya, “nak buat apa senarai ni? Bukan ker SPR tengah pamer rang daftar pemilih untuk Pilihan Raya? Gunalah rang, buat apa guna yang dah basi ni?”

“Eh eh, takde. Saje, saje jer ni.. hehehe…” balasnya tersipu-sipu, kelihatan lebih sampah menyampah daripada yang mula-mula tadi. more...

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive