KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 23, 2008

SAMY PASTI TAHU ....

thaipusam-08-by-syafiq-sunny.jpg

Imej atas: Di luar perkarangan Batu Caves, JaM 2. 43 Pm, 22 Januari 2008.
Imej Bawah: Pada tahun lepas

thaipusan-07.jpg

  • “Pada tahun-tahun sebelumnya, nak berjalan pun susah. Pagi ini, bagaimanapun, mudah sekali berjalan di situ,” kata Babu.
  • Seorang lagi pengunjung ke Batu Caves berkata, satu mesej dimainkan berulangkali melalui sistem pengumum pembesar suara, yang merujuk kepada satu boikot.
  • “Mesej tersebut mengucapkan terima kasih kepada mereka yang hadir di Batu Caves walaupun wujud SMS yang disebarkan (menggesa supaya memboikot sambutan Thaipusam)," katanya.
  • “Terpulang kepada anda. Tetapi jika tiada yang bayar, bagaimana kita hendak menyambut Thaipusam? Kita perlukan wang untuk menganjurkan sambutan dan untuk membersihkan kawasan kuil," kata Setiausahanya, M Devarajoo dalam laporan akhbar the Sun.
  • Devarajoo berkata bayaran untuk kanak-kanak membawa persembahan - periuk berisi susu (paal kudam) atau kavadi - telah dikurangkan dari RM10 kepada RM5.
  • "Jumlah orang ramai biasanya dua atau tiga kali ganda kehadiran hari ini. Sekarang jumlahnya tidak ramai, jadi tidak meriah," kata N Kumaran, 41, seorang kakitangan kerajaan yang menghadiri perayaan tersebut sejak 14 tahun lalu.
SAMU PASTI TAHU .... PAK LAH AKAN DIBERITAHU .... PILIHANRAYA AKAN DITANGGUH LAGI.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive