KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 13, 2008

DOLLAH TIPU LAGI

http://kickdefella.files.wordpress.com/2007/02/dollah-guilty-copy.jpg

Kalau dah sejarah memang tidak menafikan yang Dollah Badawi itu seorang yang PENIPU, kenapa kita perlu percaya. Kalau hendak disenaraikan bentuk dan sejarah penipuannya, mungkin tak cukup buku latihan 40 muka surat.

Penipuan Dollah bukan lah kali pertama, bermula dengan istilah bekerja bersama saya, membawa kepada isu kronismanya serta Islam Hadharinya yang sekejap ada sekejap tak der dan mencegah rasuah. Namun semua bukti ini gagal membuka minda rakyat malaysia yang kononnya terlalu bijak berfikir dan tidak mudah ditipu. Mereka ini Undi tanpa fikir, memilih pemimpin tanpa guna akal yang waras. Bukan pilih pemimpin tapi pilih parti. Biar tunggul yang tunggu waktu mati pun, masih di pilih menjadi pemimpin.

Hari ini sekali lagi, Abdullah Badawi berbohong kepada rakyat. Sekejap tidak, sekejap bubar. Kalau dah sikap nya memang macam tu, maka tidak mustahillah beliau bergelar Perdana menteri. Siakap senohong gelama ikan duri, Bercakap bohong, kononnya Islam Hadhari, lama lama mencuri. Itulah Abdullah Badawi yang mencemar gelaran cucu Ulamak, ular dalam semaknya.

Bodoh lah mereka yang percaya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive