KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 11, 2008

MAINAN BN SUDAH SEMAKIN BUSUK

Malam tadi berita tentang penutupan sekolah Tadika di siarkan di dalam semua saluran berita BARUA perdana. Kejadian dikatakan berlaku di Kedah dan di Subang pula Bangunan Tadika dibakar. Pihak yang tidak bertanggung jawab cuba mengheret sentimen ini untuk dijadikan sebagai asbab pencetus kemarahan rakyat terhadap kerajaan pembangkang. Situasi ini tidak berlaku di negeri negeri di bawah kerajaan BN.

Di Terengganu pernah dan sehingga pilihanraya lepas, video pengusiran kanak kanak tadika terus dimainkan.

Adalah benar apabila sms yang diterima bercerita tentang niat buruk golongan fanatik BN bertujuan untuk mengkucar kacirkan negara ini. Mereka nampaknya tidak mahu menerima KEKALAHAN BODOH yang berlaku baru baru ini.

Pihak PAS, KEADILAN dan DAP diminta bekerjasama menangani masalah FITNAH ini. Orang ramai turut diminta bekerjasama. Sila lapurkan kepada POLIS atau pihak berkuasa sekiranya berlaku perkara seumpama ini.

No2umnO diberitahu bahawa kisah ini sudah tersebar di Lembah Kelang. Ada antara pembaca dan penonton TV hampir percaya berita berita fitnah ini. Berikut adalah wartawan yang menyiarkan berita di dalam akhbar BERITA HARIAN. Sila berikan pertimbangan selepas membaca atau menonton berita arus perdana. Selidik sebelum percaya. Atau jangan baca langsung.

Cerita yang Sedikit adil tapi imejnya berlainan


MB tak arah kosongkan Tabika

bharian
Oleh Johari Ibrahim dan Siti Fatimah Mohamed Anwar
Yang ini pula, imejnya ok, tapi ceritanya mampu cetuskan kontroversi

Pas arah Tabika dikosongkan
bharian
Oleh Omar Osman
Siapakah dia OMAR OSMAN ini?
ALERT !!!

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive