KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 11, 2008

ZAM NANGIS SEDIH ..... (Shhhhh)

Zam tangisi berpisah dengan RTM
Malaysiakini

Bekas menteri penerangan Datuk Seri Zainuddin Maidin, yang tewas di Sungai Petani, hari ini mengadakan sidang akhbar terakhirnya di Angkasapuri dan menyatakan terkilan terpaksa "berpisah dengan kawan rapat, terutama di bilik berita Radio Televisyen Malaysia (RTM)."

"Saya tidak menangis kehilangan jawatan ahli parlimen dan menteri penerangan. Saya bukan mencari jawatan. Saya hanya penumpang," katanya kepada media.

"Saya menangis kerana terpaksa berpisah dengan kawan rapat di kementerian terutama bilik berita RTM."

Beliau menambah, "saya tidak mahu menyalahkan sesiapa. Biar rakyat menghakimi saya."


Zainuddin, yang lebih popular dipanggil Zam, juga mengakui pilihanraya 2008 berjaya menonjolkan semula pengaruh bekas timbalan perdana menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim.

1 comments:

Anonymous said...

Heee...Haaa.Haaa.Warrrggghhhh....
Kui...kui...kui...
Waaaa... Kena Jual Cendol La lepas ni, Woi Mamak Maiden..Cendol Satu..

Posting terkini

Blog Archive