KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 11, 2008

SAH ZAKARIA MENINGGAL !!!


tranungkite

Dato` Zakaria Md Deros bekas Adun N46 Pelabuhan Klang yang pernah mengembarkan dunia berita berkaitan mahligai air mata rakyat telah MENINGGAL DUNIA pada hari ini 2.45 pagi tadi.

Beliau dikatakan sakit jantung dipercayai terlalu terkejut dengan kekalahan menantunya Roselinda Abdul Jamil yang bertanding di N46 DUN Pelabuhan Klang. Tambahan pula, Selangor jatuh ke tangan pembangkang.



Memang sah maghligai ini ditinggalkan, yang akan dibawa ialah amalan di sisi Allah s.w.t. - Al- fatihah

2 comments:

Anonymous said...

al fatehah untuk abang z yang pernah ku kenali suatu masa dahulu. segala budi baik tetap ku kenang walau pun berlainan ideologi. takziah untuk kak zizah, zainuri dan adik2 yang lain. bersimpati dan dapat merasai perasaan isteri yang kehilangan suami dan anak2 yang merindui kasih sayang seorang ayah. yang pergi takkan kembali...kita yang masih hidup ni pasti mati...jadi berpada2lah dalam memberi komen agar tidak mengguris perasaan keluarga yang masih kesedihan...tunjukkan akhlak islam sebagaimana yang diajarkan oleh Rasulullah.

Anonymous said...

Betul tu...jadi kalau sebelum menemui ajal, kita semua kena fikir kemungkinan kemungkinan ini. Berbuat baik dan ingat bahawa hidup hanya sementara. Berakhlak lah seperti orang Islam untuk kita dihormati.

Posting terkini

Blog Archive