KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 2, 2008

Jangan Libatkan Saya Dengan Pengedaran Buku Hentam Zahid

msomelayu - Ketika di majlis sambutan hari jadi isteri Ibrahim Ali malam Selasa, Jak Jadawi telah mengertak saya. Katanya, Zahid Hamidi sedang cari kau? Untuk apa, tanya saya memahmi maksudnya. "Bukan aku buatlah Jad, kalau aku, mesti ada nama aku sebagai penulisnya. Balas saya. Tetapi dalam buku itu khabarnya disebut nama aku, sambung saya lagi.

Beberapa teman yang telefon juga mempertikaikan mengenai buku berkenaan dan secara tidak langsung mereka menejalaskan berhubung buku berkenaan. Buku bekenaan bukan kerja saya. Tidak pernah dalam hidup saya menulis buku menyembunyikan nama.
Kalau buku hentam Sultan Kelantan pun saya bertanggungjawab inikan pula Zahid hanya setakat keturunan ningrat Jawa, sikitpun saya tidak hean. Mereka yang melontar batu sembunyi tangan adalah manusia pengecut dan tidak bertanggungjawab. Selamanya saya benci manusia seperti itu tidak kira siapa.

"Jadi bukan kau?" soal Kamaruzaman lagi. more...

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive