KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 22, 2008

Sukar nya beri air percuma....

Bukan mudah nak berikan air percuma kepada masyarakat. Segala usaha baik, bakal ada yang menghalang. Kepada rakyat Selangor. telitikan isu ini. Kalau ada yang terbengkalai, bukan lah soal kegagalan kerajaan Selangor. Mungkin ada kaitannya dengan usaha sabotaj pihak pihak tertentu untuk menggagalkan usaha murni kerajaan Baru. Dan bila gagal, kecoh lah BN kutuk dan kritik. Itu Biasa la......

Apa kata Rozali Ismail....

http://www.eoy.com.my/images/master_rozali02.jpgTidak ada sebarang kos percuma bagi setiap liter atau meter padu air yang yang dihasilkan oleh Syarikat Bekalan Air Selangor (Syabas) dalam perjanjian konsesi yang dimeterai dengan kerajaan negeri Selangor, kata Pengerusi Eksekutif Syabas Tan Sri Rozali Ismail.

Beliau berkata pelbagai aspek perlu diteliti terutamanya membabitkan operasi perkhidmatan yang diberikan kepada pengguna.

Rozali berkata demikian ketika diminta mengulas berhubung pemberian air percuma sebanyak 20 meter padu di Selangor bermula 1 Jun ini sebagai memenuhi satu daripada janji pakatan pembangkang dalam manifesto ketika kempen pilihan raya umum 8 Mac lepas.

"Kita tunggulah, saya no komen, kita tunggu sehingga akhir bulan ini, bermula 1 Jun," katanya yang juga Pengerusi Eksekutif Puncak Niaga Holding Sdn Bhd pada sidang media di sini Khamis.

Terdahulu, Puncak Niaga menandatangani perjanjian jual beli dengan Global Environment Solutions Ltd dan perjanjian pemegang dengan Environmental Holdings Pte Ltd.

Berhubung penukaran meter individu di kediaman bertingkat di Selangor dalam usaha memastikan pemberian air percuma boleh dilaksanakan dengan menyeluruh seperti yang dinyatakan oleh Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim baru-baru ini, Rozali berkata pemasangan meter individu di kediaman bertingkat adalah di bawah penyeliaan Perbadanan Pengurusan, Kementerian Perumahan dan Kerajaan Tempatan.

"Sehingga hari ini hanya 11 skim kediaman bertingkat yang mendapat kelulusan untuk menggunakan meter individu dan ada beratus lagi yang masih menanti (kelulusan)," katanya.
Bernama.
Memang tiada kos percuma. Tapi untung tu kasi kurang sikit lah deyyyyy...... Kalau biasa balik kampung naik helikopter....lepas ni balik kampung naik kereta la. Itu pun nak kena ajar?

2 comments:

Anonymous said...

Komisyen banyak sangat tu. Rakyat biar menderita, pemimpin tak mahu kurang benda. Semuanya nak ada. Tu sebab susah sangat nak berkebajikan pada rakyat.

Anonymous said...

ni si bangsa lahabau......
tolak ansur ngan bangsa pon tak bolehh.....

manusia bangsat......
kejahatan ko ikut.....
kebaikan ko tolak.....

jgn nnt kau mengesot carik org nak mintak tolong sudah........

sekali lagi aku nyatakan kat sinii....

heii bangsatttt...!!!!
mmg kau bangsattt..!!!
kau kata kau nk tolong bangsa.....
rupanyer kau tolong BanGSaTT..!!!

yg buat gagal sebab si pendakwa pembela bangsa dh buat agrement ngan si bangsatt......
katanyer ngan goment negeri....
tp tak nyatakan goment dulu ke kini...

itu je yg buat gagal mende nii....
klo agrement tak cm tu....
no resson tak boleh buat...
betol tak...

yg si bangsat ni plak terus ngan kebangsattan nyer.....

new goment jgn risau.....
den yakin.....
rakyat paham masalah hang sekarang....
kita sama2 bersabar....
sampai...............
si leader hormati kuasa..
si tua tergolek tertonggeng..
si pencacai terkapai-kapai..
si bangsat hidup tergadai..

hapuskan bangsat negara.....

Posting terkini

Blog Archive