KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 2, 2008

Mudahnya Mufti Perlis Ditipu

marhaendaily - [...] Saya hairan bagaimana sebuah fahaman seperti Islam Hadhari boleh disokong oleh Dato Asri. Beliau seorang yang kerap memnentang bidaah boleh menerima sebuah Islam yang baru seperti Islam Hadhari.

Tahukah Ustaz Azri bahawa Islam Hadhari menjadi pujian pemimpin2 Barat termasuk bekas Perdana Menteri Australia, John Keating. Pada waktu yang sama pemimpin2 Barat yang secara terbuka menyokong Islam Hadhari ini adalah penoyokong kuat amalan seks sejenis, perkahwinan seks sejenis, kebebasan seks, murtad dsbnya. Bagaimana pemimpin2 Barat yang menyokong amalan yang dikeji Islam boleh menyokong Islam Hadhari? Tidakkah Ustaz Asri terfikir akan fakta ini.

Islam Hadhari adalah usaha regim Pak Lah untuk mengecilkan ruang lingkup Islam. Tujuan utama Islam hadhari adalah untuk menjadikan Islam hanya sebagai fahaman pribadi sahaja. Natijah utama Islam Hadhari adalah penghapusan perundangan dan perlaksanaan Islam di dalam Malaysia ini.

Ini kerana sewaktu Islam Hadhari berjalan, mahkamah syariah hampir disabotaj, undang-undang syariah hampir-hampir dihapuskan, murtad hampir-hampir menjadi amalan yang dibenarkan. Pendek kata, kalau tidak kerana tentangan yang hebat dari umat Islam, NGO Islam dsbnya, nescaya undang2 dan perlaksaaan Islam telah dihapuskan dibawah pentadbiran Islam Hadhari.... selanjutnya.

1 comments:

Anonymous said...

Yang paling kita takut tertipu ialah dengan PAS yang suka cakap berbelit-belit. Sekarang dah tak mau buat hudud, tak mahu haramkan judi dan arak pula.

Dulu dah 'halalkan' babi.

Posting terkini

Blog Archive