KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 11, 2008

Bala & Bala : Zulkifli, Exco Angkatan Muda keADILan

chegubard | .... Tiba-tiba tanpa di undang,hadir seorang manusia yang pernah bertugas dalam pasukan polis & menjadi penyiasat persendirian kepada Razak Baginda iaitu Balasubramaniam,di kad pengenalan beliau tercetak WARGANEGARA bagi setiap insan yang berstatuskan rakyat Malaysia.Hadir beliau kali ini dengan satu lagi akuan bersumpah yang membabitkan mangsa pembunuhan yang sama iaitu Altantuya.wanita ini tiada saudara mara,datang ke Malaysia bersama teman & sepupu beliau dari monggolia,niatnya hanya mencari dua kenalan yang bernama Razak Baginda serta Najib Razak untuk menuntut baki komisen USD500,000 (hampir RM2juta).Hubungan dua orang tersebut bukanlah antara anak & bapa tetapi tak lebih daripada seorang pemikir yang bertugas kepada majikannya bagi menaikkan karrier politik bosnya.

Mangsa pembunuhan tetap sama cuma beza akaun bersumpah Bala dengan penulis blog Raja Petra hanya individu yang terlibat.Kalau Raja Petra membabitkan nama Datin Seri Rosmah Mansur,manakala Bala pula membabitkan nama Datuk Seri Najib Tun Razak.Berbeza pada nama tetapi hubungan mereka ini ialah suami isteri.Hubungan mereka ini akan membuatkan pegawai-pegawai pejabat agama akan di maki sekiranya menyerbu bilik hotel penginapan suami isteri Najib & Rosmah untuk di sabitkan atas tuduhan kes khalwat kerana mereka ini sah dalam undang-undang islam untuk duduk berdua-duaan dalam satu bilik.Cuma salah mereka dari segi undang-undang islam seperti tuduhan yang di lemparkan dalam kedua-dua akaun bersumpah tersebut iaitu RASUAH-SEKS-BUNUH.

Sehingga sekarang ini Rosmah tidak mengendahkan akuan bersumpah Raja Petra,bukan sahaja untuk menyaman atau mengambil apa sahaja tindakan untuk membersihkan namanya bahkan untuk jentik Raja Petra pun si isteri yang bernama Rosmah ini tak berani buat.Sehingga sekarang Raja Petra mengesahkan beliau mempunyai bukti yang cukup & penting untuk mengheret Rosmah ke mahkamah serta ke dalam sel Sg. Buloh atau ke penjara kajang.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive