KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 11, 2008

Peraduan cari yang tersembunyi

penarikbeca | Antara yang pertama saya baca pagi semalam ialah berita Harakahdaily bertajuk "Najib vs Anwar buat Abdullah ketawa?" (Posting dalam blog Haji Mahfuz Omar di sini).

Main-main kat Google Reader, terjumpa berita Malaysian Indsider bertajuk "Pak Lah to quit in June 2010".

Tak lama lepas tu, browse balik berita-berita Harakah. Tak ingat sama ada dah ada sebelum tu atau tidak, tetapi terjumpa berita bertajuk "Pak Lah - Najib: Retak menunggu belah" (Posting dalam blog TMJ di sini).

Sebelah petang, kawan call suruh baca blog MP PAS. Ada news baru, dia kata. Terjumpalah berita bertajuk "Ketua Pembangkang kemuka usul tidak percaya kepada PM dan Kabinetnya Isnin ini".

Malam tadi baca pula berita Malaysiakini semalam bertajuk "Pak Lah wants time to finish his projects". Nak jadi penunggu sehingga dua tahun. Projek apa sehingga terpaksa jadi penunggu?

Walaupun Tun Dr Mahathir Mohamad, Tengku Razaleigh Hamzah dan Tan Sri Sanusi Junid nampak macam tak suka, kita akan tetap ada penunggu mengantuk sehingga projek berjaya.

Kawan-kawan! Dari berita-berita yang saya senaraikan itu, ada nampak apa-apa between the lines? Tak nampak? Faisal Tehrani boleh ramal apa sahaja, tetapi cuba bayangkan jika usul itu diterima untuk dibahaskan dan undi belah bahagi pula nampak macam dah tentu memberikan kemenangan kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi.

Tak nampak lagi? Nak buat lagu mana, saya pun tak nampak!!

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive