KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 26, 2008

PEMIMPIN BA MUNCUL DI TV3


Radenjowo
Pagi ini Berita TV3 menyiarkan temubual bersama Dato' Hassan Ali tentang kebajikan rakyat dan sistem kerajaan Selangor yang lalu. Beliau memberitahu tiada perubahan dibuat untuk masa ini dan tiada arahan perletakan jawatan kepada semua pihak. Teruskan dan kerajaan negeri akan tidak membuat sebarang perubahan drastik.

Yang menarik, Untuk pagi ini sahaja TG Haji Hadi dan Dato Hassan Ali sudah pun muncul di dalam berita berkenaan. Adakah ini perubahan kepada kaedah samarata antara BA yang dahulu di gelar pembangkang oleh media? Sama sama lah kita berdoa agar perubahan akan terus berlaku. Kita dah lama sangat tertekan....naik nak muntah jadinya.

2 comments:

Anonymous said...

boleh percaya lagi media tu...yang aku nampak media tu nak cari issu yang boleh di putar belitkan...@ nak bagi ranking naik....bila org dah mula percaya...masuk jarumlah...ingatlah muslim tak masuk lubang 2 kali..berhati2lah.aku cuma nampak media kerajaan ni musuh aku..dan itulah yg aku tanamkan pd mak bapak aku kat kampung,membazir duit beli cerita fitnah dan jahat dari media kerajaan.sekali berbohong sukar utk dipercayai lagi............

Anonymous said...

klo betol tindakkan dan niat media ni...bagus la....
tp klo buat kabor mata je....mmg @#$%^& laa.....

klo betul2 berani....panggil2 la wakil BA tu selalu-selalu

sya yakin ramai yg sanggup tunggu dpn kaca tv lama-lama

Posting terkini

Blog Archive