KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 12, 2008

RTM, 62 Tahun Agen Kristian

The image “http://img108.imageshack.us/img108/3708/mmame40bx8jh6.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

tranungkite - [...] Sering berita atau rancangan RTM mengutuk kerajaan Turki dangan Britain dalam isu kerajaan tersebut enggan membenarkan wanita Islam memakai Tudung atau purdah tetapiApa kurang kerajaan hadhari sekarang dengan kerajaan turki, kerajaan britain ? Rupanya RTM dan angkatan lagi terpesong dari Islam.

Firman Allah Ta‘ala:

Tafsirnya: “Allah telah meletakkan laknatNya ke atas orang kafir daripada kaum Bani Isra’il atas lisan (lidah) Nabi Daud dan Nabi Isa bin Maryam. Yang demikian disebabkan mereka menderhaka dan sering melanggar batas. Mereka itu selalunya tiada larang melarang terhadap kejahatan yang mereka lakukan. Alangkah buruknya perilaku yang mereka lakukan itu.”
(Surah Al-Mâ’idah: 78-79)
Sementara hadis-hadis Rasulullah Sallallahu ‘alaihi wasallam pula menyebutkan yang maksudnya: “Siapa yang menyaksikan sesuatu mungkar, maka hendaklah dia mengubahnya dengan tangannya, jika tidak berkuasa, maka dengan lisannya, jika tiada berkuasa juga, maka dengan hatinya dan yang demikian adalah selemah-lemah iman.”

(Hadis riwayat Ahmad)

Maka selama ini RTM bole dikenali sebagai Radio Tv Murtad @kafir Laknatulah Patutlah Isteri isteri Bedolah, Najib tarak pakai tudung, Kalu pakai tudung tak bole masuk RTM Nauzu­billah Min Zalik ...selanjutnya [KLIK DI SINI]

1 comments:

Anonymous said...

hadhari...hadhari...hadhari..
yaaa.....
hadhari....hadhari...hadhari..
yaaaa........

huhu.....

tembelangggg.....
tembelang......

haiiii la tembelang....
lg melawan lg pecah tembelanggg...

angkat kain putih je la.....

kang lagi busuk org pandang kang..

hakhakhak....

Posting terkini

Blog Archive