KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 12, 2008

Saya Cabar Tajul Rosli Letak Jawatan

mindakembara - Bila saya terbaca berita bertajuk “Tajul Rosli sanggup letak jawatan ADUN Pengkalan Hulu” saya teringat kepada cakap-cakap YB Rosul Wahid yang membuat kenyataan yang sama untuk meletakkan jawatan bersama 21 ADUN di Trengganu sekiranya Idris Jusoh tidak dilantik menjadi MB.

Walaupun tujuannya tidak sama tetapi kedua-dua YB daripada UMNO ini sanggup untuk meletakan jawatan untuk membuktikan sesuatu. Rosul Wahid sanggup kehilangan jawatan ADUN untuk membuktikan kesetiaannya kepada Idris Jusoh manakala Tajol Rosli pula sanggup meletakkan jawatan kerana mahu membuktikan bahawa BN masih lagi berkuasa di Perak.

Satu ketika dahulu, terbayang di mata kita bahawa akan berlaku pilihanraya kecil secara besar-besaran di Trengganu kerana kesemua 22 ADUN BN akan meletakkan jawatan kerana kecewa dengan Mohd Said yang menerima perlantikan sebagai MB Trengganu yang baru. Bagaikan sudah tidak ada jalan lain melainkan dengan ugutan meletakkan jawatan beramai-ramai akan menyelesaikan kemelut dalam UMNO/BN Trengganu....selanjutnya [KLIK DI SINI]

1 comments:

Anonymous said...

nak buat cm nerrr....
dh jawatan je depa ada.....

akal depa takder.....
klo ader akal.....
rasenyer akal pon mau diletakkan..

kuang......kuang....kuang......

Posting terkini

Blog Archive