KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 17, 2008

BERAPA RAMAI KEPUNG ... 60 atau 100?

Berita Harian

100 kepung menteri
BUTTERWORTH, Berita Harian -- Presiden MIC, Datuk Seri S Samy Vellu dikepung 15 minit kira-kira 100 lelaki dipercayai daripada pertubuhan tidak berdaftar ketika beliau hendak beredar dari majlis sambutan Tahun Baru Cina yang dihadirinya di sini, malam tadi.

Bagaimanapun dalam kejadian kira-kira jam 9 malam itu, Menteri Kerjaraya itu tidak diapa-apakan kerana pihak berkuasa berjaya mengawal keadaan.

Kumpulan yang berkumpul di luar Sekolah Jenis Kebangsaan Cina Chung Hwa 3 di Prai lebih sejam sebelum itu, tidak menghiraukan arahan polis meminta mereka bersurai, sebaliknya terus mendesak dan meminta polis membenarkan mereka menemui Samy Vellu.....
Manakala, Bernama Melapurkan ....
Penyokong Hindraf Halang Kenderaan Samy Vellu
BUTTERWORTH, 16 Feb (Bernama) -- Sekumpulan kira-kira 60 orang yang dipercayai penyokong Hindraf bertindak menghalang kenderaan yang dinaiki Presiden MIC, Datuk Seri S.Samy Vellu keluar dari perkarangan sebuah sekolah di Perai selepas beliau selesai menghadiri satu majlis di situ malam ini.

Dalam kejadian kira-kira pukul 9 malam itu, kereta berkenaan terperangkap selama kira-kira 15 minit di perkarangan SJK (C) Chung Hwa 3 di Taman Kepar di sini setelah dikerumuni kumpulan berkenaan yang enggan membenarkan kereta itu bergerak....

No2umnO-Buat berita main main. Kalau tak mampu buat berita, mari lah joint blogger. Kalau tak tau kira .... wak sediakan calculator untuk kira jumlah. Bedol.....bedol.....Tolol, bahlol, kaliwol (kata P Ramlee)

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive