KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 29, 2008

Akhirnya, Idris dan Geng 23 Tunduk dan Akur

The image “http://buletinonline.net/images/berita2/rosoltoye1.gif” cannot be displayed, because it contains errors.Buletinonline

Idris Jusoh (Master Mind) dan Rosol Wahid, Ketua ‘Geng 23’ serta ahli-ahlinya yang terdiri dari Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Barisan Nasional (BN) Terengganu akhirnya tunduk dan akur menerima pelantikan Mad Said.(Foto: Ketua Geng 23)

Dengan mengalir air mata(menangis) mereka merubah pendirian sebagai mentaati arahan baru dari Presiden UMNO(God-Father), Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi.

Ketua Operasi Geng 23, Rosol Wahid berkata, kesemua ADUN terlibat telah menyatakan sokongan terhadap Mad Said di hadapan Abdullah ketika pertemuan selama dua jam dengan Perdana Menteri di Kuala Lumpur kira-kira pukul 8 malam tadi.

Menurut beliau, dalam pertemuan tersebut, Abdullah telah menerangkan kepada mereka sebab mengapa Majlis Tertinggi (MT) UMNO menerima keputusan Majlis Penasihat Pemangku Raja (MPPR) melantik Mad Said sebagai Menteri Besar Terengganu. more...

No2umnO - Bukan sahaja pada Sultan, diorang nih kurang ajo pada Agong lagi. Tapi yang jadi perhatian sekarang adalah mangkok mangkok ni, orang yang merancang dibelakang sana tak de tindakan apa apa. Dollah dan menteri menteri yang menjadi dalang utama guane? Lepas gitu jer. Lain kali kalau ada yang kughang ajor lepeh ni, jangan le maghah ye.

2 comments:

Anonymous said...

KITA CAKAP KITA BUAT. MASA DEPAN MU TERJAMIN.........

Aku meluat dengan cakap x serupa yang diwarwarkan..skrng nie aku nak mereka yang menyalak tu "KITA CAKAP KITA BUAT" tu...gentle laa ...buktikan laaaaaa..

"MASA DEPAN MU TERJAMIN.... nie pun satu lagi...siapa boleh jamin masa depan kite wehhhh...Allah sahaja yang leh jamin hidup kita nie...aku teringat cerita Ahmad Albab...kui kui kui..

Aku x minta pe pe dari UMNO Ganu..mintak perlaksanakan kata-kata hambur mu tu ....

Kuda Lempoyang said...

Bro, jangan la marah...depa kan Ameno. Mahlok Ameno aje yang boleh cakap gostan camtu

Posting terkini

Blog Archive