KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 6, 2008

BONGKAR: GARIS PANDUAN PROGRAM AGAMA OLEH UMNO

azik@xxx.com

assalamu'alaikum saudara..
saya tak pasti samada saudara ni pemilik blog no2umno..
dan saya tak pasti cara nak hantar isi ke blog tersebut..
jadi saya hantar melalui email ni..
saya dapat email dari kawan saya dengan attachment seperti dalam email
ni...
tak pasti sejauh mana keaslian dokumen dalam gambar tu..
tapi, kalau betul wujud dokumen semacam ni, elok disebarkan kepada
rakyat..
supaya rakyat tahu betapa teruknya BN memperlekehkan Islam..

wassalam

No2umnO - Agak terlewat tetapi cukup sekadar untuk menjadikan penilaian tentang perjuangan UMNO. Adakah mereka berjuang untuk Islam? Adakah ini cukup untuk membuktikan siapa UMNO dan kenapa mereka menentang perjuangan PAS? Dan tak hairanlah kalau pemimpin UMNO mempermainkan Tuan Guru Tuan Guru di dalam kepimpinan PAS ....

Sila klik imej untuk paparan besar





No2umnO - Terima kaseh kepada pengirim email ....

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive