KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 1, 2008

PERHATIAN: 2 haribulan MAC di GOMBAK 2008

yasirtamizi

Tuan/Puan, Salam, 2 haribulan Mac ini, esok, di GOMBAK, kepada sesiapa yang berdekatan, yang jauh dan berminat, mari ke Seri Gombak, di padang luas, sebelah Restoran Thaqwa berhampiran Maybank atas(atas maksudnya Seri Gombak yang dekat Sekolah Hillcrest), tempat Pasar Ramadhan dibuka setiap kali bulan puasa.

Kita ada majlis berkongsi maklumat sempena pilihanraya anjuran Barisan Alternatif Gombak. Tempat Seri Gombak. Masa selepas Isyak, insyaAllah.

Yang akan berucap

Azmin Ali - Calon Parlimen Gombak
Hasan Ali - Calon Adun Gombak Setia


Dato Seri Anwar Ibrahim - Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat
(bekas Pemangku Perdana Menteri, bekas Timb. Perdana Menteri, bekas Menteri Kewangan dan Perdana Menteri Malaysia)

Jemput semuaaa hadir. Kita kasi gegar. Bawak suratkhabar sekali kepada yang nak duduk. Bawak payung kot hujan renyai pulak macam semalam(semalam di Padang Greenwood hujan renyai-renyai 2 3 minit sebelum tamat selesai, semalam kita ada Azmin, Tian Chua, Hasan Ali).

Hadir sama bawak orang-orang tua kita, tak kira lah mak nya BN ke ayah nya BA ke, datang, kita dengar yang sebelah sini pulaknya ya, kita pun dah dengar belah BN hari-hari. Jemput semua yang terbaca entry ni. Tak kira sokong mana sekalipun, UMNO atau Pas atau Keadilan atau MIC atau MCA atau DAP.

Pada yang muda, bawak teman-teman, ramai-ramai, bawak kaum, yang rempit pun dijemput, yang professional dijemput, yang bekerjaya pun dijemput, yang masih belajar sangat dijemput, yang nak dating sangat tu ahad malam senin pun dijemput jugak, semua dijemput datang. Ini terbuka. Datang saje.

Kepada semua, India, Melayu, Cina dan jugak Orang Asli Gombak, ayuh hadir!

Kali ni untuk Pemuda Barisan Alternatif pula, teman-teman Barisan Alternatif, mp3 kempen BA ada dipasang tu, boleh download.

Nota: Tersilap sikit, naik shekh tak masal, pembetulan di atas, Bakal Perdana Menteri Malaysia.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive