KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 11, 2008

17 ahli Parlimen BN masuk PR

matsamankati - Berita Agendadaily hari ini dimulakan dengan perkataan 'gempar'. Memang menggemparkan bagi orang Umno. Mungkin nanti ada yang terkencing dalam seluar.

Hari tu, Anwar dah kata bukan setakat 17, tetapi ada 40 yang akan menyeberang untuk membolehkan PR menawan negara. Dan mereka ini sudah bersedia bila-bila masa. Hanya menunggu arahan dari Anwar.

Hari tu, aku suruh member aku, sorang ahli MPT PKR tanya kat Anwar.... bila lagi? Buta saja member ni kena maki ngan Anwar. " Bila-bila masa pun boleh.. La ni pun boleh, tapi hangpa dah ready ka? Sat ni aku bawa depa semua masuk, hangpa bergaduh sapa nak jadi menteri, sapa nak jadi senator! Ni pun aku tengok kat grasssroot dah berkecamuk. Pasai Ketua kampung pun Pas dengan kita masam muka. Macam mana hangpa nak perintah negara?"

Member kita pun kecut. Anwar tak bagi can langsung. Habih semua kena ketuk termasuk la semua MP PKR.

" I'm not happy with your performance in Parliament! Azizah sebagai Ketua Pembangkang patut lead. Ni saya tengok Karpal dengan Kit Siang saja yang monopolize. MP yang lain pasai apa diam saja. You have to show up that you can lead!"
...selanjutnya [KLIK DI SINI]

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive