KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 11, 2008

Kuasa politik BN dalam tangan MP Sabah

umnoputatan - [...] Tatkala semuanya sibuk dengan isu Karpal Singh lawan Istana, rupa-rupanya ada agenda lain yang lebih berat lagi dan harus didepani serta diselesaikan dengan seberapa segera oleh UMNO dan teman-teman BN nya.

Agenda tersebut ialah agenda lompat parti yang cuba untuk mempengaruhi ahli Parlimen Sabah supaya beralih angin bagi memberikan kuasa "simple majority" kepada pembentukan kerajaan Pakatan Palsu Rakyat dan Anifah Aman ahli Parlimen dari Sabah sudah memberikan isyarat apakah jangkaan dalam 2-3 bulan yang akan berlaku dalam politik Malaysia.

Menurut beliau, BARISAN Nasional (BN) yang sudah mentadbir negara sejak mencapai kemerdekaan dianggap sebagai rumah banglo kepada parti komponennya tetapi sesudah beberapa lama masih ada penghuninya yang berasa seperti dianaktirikan kerana tidak mendapat tempat sewajarnya dalam banglo tersebut.

Persoalan rumah banglo dan rumah teres,merujuk parti pembangkang menjadi isu yang mendominasi dan boleh dianggap paling menarik perhatian serta mewarnai pada sesi perbahasan di parlimen semalam.
...selanjutnya [KLIK DI SINI]

1 comments:

Anonymous said...

hak ahh.....

bukan takat kat tangan jee...

malah kat bwah tapak kaki gak....

tinggal pijakk....

prapp..!!!!!

ranap beb..!!!!

hakhakhak.....

Posting terkini

Blog Archive