KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 11, 2008

Teman Masih Hidup! - Sheikh Teluk Intan


sheikhtelukintan - [...] Jadi tak payahlah sesiapapun, baik kawan mahupun musuh yang menjerit dan bertempik:" Sheikh Teluk Intan ni mengapa banggang sangat"

Rasanya pengakuan teman yang berterus terang bahawa teman adalah spesis banggang cukup jelas. Janganlah hairan. Tahap pendidikan teman tak tinggi.

Waktu muda dulu dan badan masih sihat, teman banyak menghabiskan masa secara sia-sia. Teman termasuk dalam katogeri yang tak teringin hendak meningkatkan tahap pendidikan akademik. Walaubagaimanapun, teman tidaklah termasuk dalam katogeri buta huruf. Setakat mengeja dan mengira yang mudah-mudah , tak jadi masalah.

Contohnya teman cukup mampu mengira bahawasanya yang isteri teman masih seorang. Belum ada pertambahan dari segi bilangan lagi walaupun hajat untuk meningkatkan jumlah isteri , memang ada. Maknanya kepandaian mengira teman boleh dianggap okaylah tu. Yang tak okay apabila teman tersilap kira dengan menyatakan bahawa jumlah isteri teman adalah seramai dua orang, walaupun pada hakikatnya seorang saja!

Sejak dari awal tadi teman telah menyatakan, bahawa teman nak tulis sikit saja pada malam ini.

Pertamanya, mungkin ada orang beranggapan, teman yang sakit dan agak lama tidak menulis, telah kojol. Jadi melalui entri ini, teman ingin mengesahkan bahawa teman masih hidup. Syukur pada tuhan.
...selanjutnya [KLIK DI SINI]

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive