KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 11, 2008

Muhyiddin nafi mahu tanding jawatan presiden dan timbalan presiden

Mstar - [...] "Tidak. Saya tak sebut (bertanding jawatan itu)," katanya kepada pemberita selepas majlis sambutan ulang tahun ke-62 UMNO di Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini.

Muhyiddin. yang juga Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, membuat penafian itu sebagai mengulas laporan muka depan akhbar "Sunday Star" yang menyebut bahawa dia mungkin bertanding jawatan lebih tinggi pada pemilihan parti Disember ini jika mendapat sokongan akar umbi.

Dalam laporan itu akhbar tabliod berbahasa Inggeris itu memetik Muhyiddin sebagai berkata bahawa beliau telah menerima banyak maklum balas daripada akar umbi, penasihat dan pencadang yang memberitahu masanya sudah tiba bagi beliau meningkat dalam hieraki parti.

Muhyiddin, yang cuba mengelak tetapi berjaya dikejar pemberita yang menunggunya selepas majlis tahlil berakhir, berkata beliau belum membuat sebarang keputusan berhubung kedudukannya dalam parti.

"Saya tak ada kata saya nak tanding apaapa jawatan (dalam temubual itu). (Keadaan) semasa hari ini mahu semua orang tumpu kepada soal parti," katanya.
...selanjutnya [KLIK DI SINI]

isu berkaitan -
Adnan tak minta jawatan Ketua Pemuda Umno tapi...

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive